۶ بهمن ۱۳۸۹، ۱۲:۳۸

عسگری:

شعر البرز "سفیر رحمت" را می سراید

شعر البرز "سفیر رحمت" را می سراید

کرج - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری شب شعر سفیر رحمت در کرج در آستانه آغازایام الله دهه فجر وهمزمان با رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و اما رضا (ع) خبر داد.

مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج  با بیان اینکه سوز تلخ هجرت پیام آور آزادی  و ایمان بر دل و روح مومنین سایه اندوه انداخته و شعله این سوز در ابیات هنرمندانه شاعران این خطه منعکس گردیده است گفت: بر این اساس شب شعر سفیر رحمت با حضور استاد "پرویز بیگی حبیب آبادی"دبیر پنجمین جشنواره بین المللی شعر فجر و "امیدی"دبیر اجرایی این جشنواره برگزار خواهد شد.

عسگری با تاکید بر اینکه نوای گرم ذاکرین اهل بیت(ع) همواره تسلی بخش قلب مومنان و عزاداران می باشد خاطرنشان کرد: در این مراسم که با نوحه خوانی حاج احمد واعظی شور و حالی روحانی خواهد یافت شاعران برجسته کشور از جمله محمد علی مجاهدی، سید حمیدرضا برقعی و مهدی رحیمی به شعرخوانی می پردازند.

وی اظهار داشت: برگزاری آیین شب شعر سفیر رحمت در حالی برگزار می شود که همزمان با این رویداد فرهنگی هنری،‌ انجمن شعر آیینی استان فعال شده و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تشکر از همکاری انجمن شعر آیینی استان، از مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج برای برگزاری این شب شعر خبر داد.

عسگری خاطرنشان کرد: شب شعر سفیر رحمت 11 بهمن ماه از ساعت 15 در محل اداره کل واقع در خیابان مطهری برگزار می گردد.
کد خبر 1239706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha